Veelgestelde vragen
De toiletpas wordt u toegestuurd van zodra wij een correct door de dokter ingevuld aanvraagformulier + foto hebben ontvangen via mail of Bpost en u het bedrag van 5 euro gestort hebt op rekening : Toiletpas.be BE03 9730 1031 6184 met liefst als mededeling de naam van de aanvrager
Kom ik in aanmerking?
Wanneer je een blijvend ernstig probleem hebt aan blaas-en of darm of een blijvende aandoening die een darm- en of blaasprobleem geeft kan je een door de dokter ingevulde aanvraag laten invullen en ons toesturen.
Mag ik met de toiletpas gratis naar het toilet?
Wij beogen met de toiletpas geen gratis toelating, maar een snelle, discrete toegang in geval van een ernstig probleem.
Moet men mij altijd toelaten met de toiletpas?
De toiletpas is een hulpmiddel om gebruik van het sanitair te vragen. Je blijft wel afhankelijk van de goodwill van de zaakvoerder of diegene aan wie je de toiletpas toont.
Wanneer je geweigerd wordt, kan je ons dit laten weten en contacteren wij de zaakvoerder om toegang in de toekomst te bepleiten.
Hoelang moet ik wachten op mijn aangevraagde toiletpas?
Wanneer aanvraag + foto + betaling gebeurd zijn, kan je rekenen op maximum 15 dagen.
Nadien best contact opnemen via info@toiletpas.be of bel 0478 25 57 73
Ik heb de door de dokter correct ingevulde aanvraag met foto gestuurd en toch komt de toiletpas niet?
Het zou kunnen dat de aanvraag met foto niet is toegekomen bij Toiletpas.be
Neem na 14 dagen zeker contact op via info@toiletpas.be of bel 0478 25 57 73
Ik heb de aanvraag verstuurd met foto en betaling gedaan en toch komt de toiletpas niet?
Wanneer je zeker bent dat de aanvraag met foto en betaling gedaan zijn, neem dan
na 14 dagen zeker contact op via info@toiletpas.be of bel 0478 25 57 73
Is het nodig dat ik mijn aanvraag met foto aangetekend bezorg?
Aangetekend verzenden is niet nodig. Wanneer je dit toch doet schrijf dan zeker
Toiletpas.be t.a.v. Vanderstukken Jean-Pierre, Doornhof 6 , 3460 Bekkevoort.
Ik heb mijn aanvraag met foto verstuurd via mail en geen antwoord ontvangen?
Wanneer je je aanvraag via mail stuurt dan krijg je van ons enkel bericht als er iets ontbreekt
of niet correct is. De toiletpas wordt zo snel mogelijk aangemaakt en verzonden.
Neem na 14 dagen zeker contact op via info@toiletpas.be of bel 0478 25 57 73
Wanneer krijg ik van jullie bericht?
Op het einde van elke maand bekijken we de onvolledige aanvragen en sturen een brief of mail om indien gewenst het ontbrekende in orde te brengen.
Neem er nota van dat een technisch defect altijd tot de mogelijkheden behoort.
Ook kan het zijn dat de verantwoordelijke voor het aanmaken van de toiletpas even op verlof is.
Neem na 14 dagen zeker zelf contact op via info@toiletpas.be of bel 0478 25 57 73